Te koop

maandag 19 november 2012

Liebster Award


Ik kreeg van Me Maree deze Liebster Award. Ik voel me zeer vereerd :).

Regels van de Liebster Award:

1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden
3. Maak 11 nieuwe vragen.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award
5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon van wie jij deze nominatie kreeg.

11 dingen over mijzelf: vrouw, christen, moeder, 5 kinderen, naaien, haken, creatief, lezen, wordfeud, kringloopwinkel en rommelmarkt.

11 vragen om te beantwoorden:
1. Hou je van koken? Ik vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen.
2. Kan je breien? Ja, recht en averecht.
3. Wat betekent muziek voor je? Gezellig om naar te luisteren.
4. Kies je liever voor de fiets of voor de auto? Overdag altijd de fiets of lopend.
5. Heb je huisdieren? Een konijn buiten.
6. Welk goed doel steun je? Er zijn zoveel goede doelen.
7. Met welke persoon drink jij graag een theetje (of koffie) Met m'n eega.
8. Zou je mee werken aan een televisie show of uitzending? Nee, echt niet of het moet in het publiek zijn.
9. Met welk lid van het koningshuis zou je wel eens van gedachten willen wisselen? Met Maxima.
10. Is je verstandskies er al uit? Nee
11. Wat ligt er op je nachtkastje voor boek/pen en papier/ nog iets anders...? Mijn wekker.

11 nieuwe vragen:
1. Sinds wanneer heb je je blog?
2. Van welke muziek hou je?
3. Kies je liever de fiets of auto?
4. Welk boek inspireert je?
5. Heb je huisdieren?
6. Met welk persoon drink je graag koffie of thee?
7. Wat ligt er op je nachtkastje?
8. Wat is je lievelingsrecept?
9. Kan je tekenen?
10. Met wie zou je nog eens van gedachten willen wisselen?
11. Wat zou je nog graag willen doen? 

Ik geef de volgende 4 blogs een award:Dinaz, omdat ze zo'n gezellige blog heeft. Multivroon, omdat ze leuke ideeën heeft. Createlas, omdat ze mooie dingen maakt. Creatief bezig, omdat ze zulke leuke kado's maakt. 



4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de eer! Ik zal hem binnenkort doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Doortje!!!
    Bedankt voor deze lieve Award...heel erg lief dat je aan mij denkt!!!!
    Maar ik heb hem al een keer gekregen! :o)
    Ik zal morgen/binnenkort/even een bedanktje op m'n blog zetten en 'reclame' voor je maken...maar geef hem niet door deze keer.
    Leuk om zo wat meer over je te lezen!!!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dank je, ik heb hem al weer doorgespeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de award, ik heb vandaag je vragen beantwoord en de award doorgespeeld...

    BeantwoordenVerwijderen