Te koop

maandag 2 september 2013

Idee

Kom op dit moment niet zoveel aan creatieve dingen toe. Al is er wel wat in de maak op haakgebied dan.
Alles start ook gelijk weer na de zomervakantie. Gesprekje hier en daar, sportlessen, tas inpakken voor kamp, 2 gezellige dagen uit en en dan is er zomaar weer een week om.
Maar dan heb je pinterest waar je zoveeel leuke ideeen ziet, deze wil ik jullie niet onthouden.
 Een leuk recycle project als je een overschot hebt aan oude versleten spijkerbroeken van je zoons ofzo.


10 opmerkingen:

  1. Druk, druk, druk, in deze tijd zo herkenbaar.
    Wat een goed recycleidee. Echt een om te onthouden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die eerste weken druk hè. Hier gaat het morgen ECHT beginnen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, het was al doorgekomen bij je (dat het morgen echt weer start). Las pas later de opmerking op m'n blog. Bij ons begint dit jaar alles gelijk, is inderdaad ook weleens anders. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super cool idee,
    zeker voor de jonge jeugd van tegenwoordig!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig idee! Ik geloof dat ik ook maar eens pinterest aan ga maken,mijn hoofd loopt over van al het leuks wat ik zie, succes met de opstartdrukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Ik spaar spijkerbroeken, voor recycle-projecten. Leuk om de zakjes op zo'n manier te gebruiken!
    Het gaat mij net zo met opstart-drukte, de tijd gaat zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. iedereen heeft daar last van,en het geeft toch niet! de een blogt en maakt meer als een ander!
    We willen soms te veel!ik heb dat zelf ook hoor!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! En ik zal blij zijn als we weer in een routine zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed idee zeg! of ik dat ooit ga doen weet ik niet, maar vind hem wel errug leuk.
    Ik had gisteren juist het idee dat ik vakantie kreeg, oef, wat een stilte opeens, na 6 weken!
    Wel wennen hoor.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ja het normale ritme zit er al weer goed in hahahahaha druk druk druk!!!Heb ik ook al zo n last van :-)
    Maar komt vast wel weer goed toch??
    Succes in ieder geval en een leuk idee is het zeker het recycle van jeans!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen