Te koop

zaterdag 5 oktober 2013

Kleurrijk

Het is volgens mij helemaal een rage dat nieuwe garen van de wi.br.a. 
 Mijn hart ging ook wel wat sneller kloppen van dat mooie garen.
Hier was het natuurlijk ook uitverkocht, maar toen ik van de week langs de winkel fietste ben ik toch even naar binnen gewipt. En ja hoor ze hadden een paar bolletjes :)).
Ik heb er dus een aantal ingeslagen. 
Leuk patroon van een omslagdoek opgezocht en heb een start gemaakt.
Ideaal project om zo tussendoor te doen.


19 opmerkingen:

  1. Ziet er vrolijk uit dat garen! De Wibra hier in het dorp verkoopt dit niet hoor, helaas....

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het haakt heerlijk en je omslagdoek zal vast prachtig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ik was ook al op zoek gegaan naar een omslagdoek. Ik heb wat bij drops gevonden.
    Welke is het bij jou geworden??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hier het patroon vandaan:
      http://bijsaarenmien.blogspot.nl/2013/01/patroon-omslagdoek.html

      Verwijderen
    2. Ja haha die was ik ook al tegen gekomen stond bij mij ook op de lijst van mogelijke........

      Verwijderen
  4. hahaha...iedereen aan de Fenna! Die lichte kleurtjes vond ik zo mooi, maar die hadden ze bij ons niet helaas...de andere kleurtjes wel en ik ben er inmiddels ook mee begonnen, geen omslagdoek maar een soort col...het haakt inderdaad heerlijk! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Ik heb hier ook nog gekeken bij de Wibra, maar helaas... Ik ben heel benieuwd naar de omslagdoek. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik zag dat de Aldi bij ons in de buurt binnenkort soortgelijk garen in de aanbieding heeft. Bij gebrek aan een Wibra moet ik daar maar eens kijken, het resultaat is altijd mooi.
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren! Benieuwd naar het eindresultaat.... veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, kijk eens aan, jij hebt nog een voorraadje kunnen inslaan..... Helaas moest ik het met 2 bolletjes doen... Maar wat een leuke kleuren he, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi, maar helaas. Iedere keer als ik bij de Wibra ben, hebben ze niet dit mooie garen. Hebben de verschillende winkels misschien niet allemaal hetzelfde assortiment?
    Ik ben wel benieuwd naar jouw eindresultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar gaat mijn hart ook sneller van kloppen!!!

    BeantwoordenVerwijderen