Te koop

donderdag 21 november 2013

Bonita

Gisteren middag fietste ik door weer en wind naar de turnles van de dochter en had het behoorlijk koud aan mijn hoofd.
Normaal gesproken draag ik nooit een muts, maar ik dacht ik ben ook eigenlijk gek om niet met een warmer hoofd te fietsen.
In de zomer had ik al een sjaal gemaakt van dezelfde wol, die ik nu bij mijn winterjas draag. 


Gelukkig had ik al ’s ochtend 2 bolletjes wol gehaald en het patroon lag al heel lang uitgeprint.
Ik kon dus gelijk aan de slag :).
Het is een gehaakte bonita hat (een baret) geworden en het patroon komt hier vandaan.
Vanmorgen naar school al opgehad en hij zit lekker en kreeg complimenten. 
Deze muts zal ik zeker veel dragen de komende winter.
Ik zit er dus weer wat warmer bij op de fiets.


Ik gebruikte 1 1/2  bol cabotine van phildar.


14 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk!! En dit is een leukerd! Zo fiets je helemaal hip (en warm) rond!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke baret. Prima voor het koude weer en mooi bij jouw sjaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuk zeg, leuk kleurtje ook, haak je ook op bestelling?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! En het knoopje erbij maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke baret! Zo heb je toch mooi een lekker warm hoofd:-) grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou laat de kou maar komen hoor, jij fietst er warmpjes en elegant bij!
    Heel mooi! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig hebben we ideaal weer voor zo'n mooie baret!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan mij voorstellen dat je leuke reacties kreeg op het schoolplein, Hij/zij is kei mooi.

    BeantwoordenVerwijderen