Te koop

vrijdag 13 maart 2015

Rokjes te koop


Door onoplettendheid van mij naaide ik rokjes voor dochterlief in een verkeerde maat.
Dus er liggen hier 3 nieuwe rokjes in maat 134/140 voor een slanke dame.

Een alijn rok met zakken


Een alijn rok met een paspelband en klepjes.


Een alijnrok met stolpplooi.
Deze moet nog wel even gestreken worden:).


Alle drie sluiten ze door middel van een blinde rits.
Ze zijn te koop voor €17,50 exclusief verzendkosten.
Mocht je belangstelling heb mail dan naar darteldoortje@hotmail.nl.

6 opmerkingen:

  1. Mooie rokjes! Is je dochter harder gegroeid dan je verwachtte? Hopenlijk raak je ze kwijt, dit maatje past bij ons ook niet meer.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Die verkoop je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer..ook te klein voor mijn dochter..ze zijn zo leuk!
    Maar weer aan de slag dus, in de juiste maat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer..ook te klein voor mijn dochter..ze zijn zo leuk!
    Maar weer aan de slag dus, in de juiste maat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die zijn leuk! Ik heb wel interesse in het eerste rokje. Ik mail je even!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen